DELIJE.net Forum Index www.DELIJE.net
Форум ДЕЛИЈА - навијача Црвене Звезде
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

НАТО АГРЕСИЈА
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    DELIJE.net Forum Index -> Срби и Србија
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Robbie Williams
Ветеран


Joined: 09 Jul 2003
Posts: 1496
Location: Маки, Нови Бановци

PostPosted: 27 Mar 2007 18:11    Post subject: Reply with quote

Оборено је доста авиона (не знам тачно у број), ко зна-зна...крхко је знање
_________________
МАЊАЧА КЕЖУАЛС
http://www.youtube.com/watch?v=Ssezbxt4APk
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
rs fvr
ДЕЛИЈА јуниор


Joined: 04 Mar 2005
Posts: 50

PostPosted: 27 Mar 2007 19:01    Post subject: Reply with quote

Желим да изразим моје бескрајно дивљење и поштовање према нашим пилотима прије свега,и не могу да схватим да такви примјери храбрости остају скоро непропраћени у нашој јавности.Мислим да ово није прва генерација наших пилота која се свјесно жртвује против немјерљиво јачег непријатеља. А и код нас у држави је стварно срање,нико не помиње ту годишњицу ко да их је срамота.Стварно невјероватно.
Back to top
View user's profile Send private message
индијанац
ДЕЛИЈА


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 180
Location: Јужна Дакота

PostPosted: 28 Mar 2007 12:20    Post subject: Reply with quote

п дубаи wrote:
Дај брате... Зна се шта се све радило у ПВО. Напију се па насумично пуцају у небо. И ћорава кока зрно убоде. Ф117а и те приче- Слободанова пропаганда.
Е, брате, јеби га... Мало си претерао...
_________________
O мaмa мaмa мaмaaaa...
Back to top
View user's profile Send private message
cabron
Ветеран


Joined: 15 Oct 2002
Posts: 1558
Location: КРАЉЕВИНА СРБИЈА, la Morlacchia

PostPosted: 28 Mar 2007 13:13    Post subject: Reply with quote

ти хоћеш да кажеш да је систематско уништавање војске почело 2000. а не много-много раније????
ок, али ја се са тим не слажем, без намере да се на овом месту даље о томе распреда, али оно што ја знам, по ономе што сам ја видео... не могу да се сложим са тим.
_________________
ОКРЕЧИТЕ БЕОГРАД!!!
Back to top
View user's profile Send private message
индијанац
ДЕЛИЈА


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 180
Location: Јужна Дакота

PostPosted: 28 Mar 2007 13:25    Post subject: Reply with quote

Да. Е, сад, да не би дошло до неспоразума, да под планским уништавањем војске сматрам СВЕСНЕ потезе у том правцу од стране председника државе и министра одбране. А, да нам је војска све слабија и слабија од 80-их па на овамо - то уопште није спорно. Али, од 2000. се на томе ради свесно, плански, од самог државног врха.
_________________
O мaмa мaмa мaмaaaa...
Back to top
View user's profile Send private message
cabron
Ветеран


Joined: 15 Oct 2002
Posts: 1558
Location: КРАЉЕВИНА СРБИЈА, la Morlacchia

PostPosted: 28 Mar 2007 13:47    Post subject: Reply with quote

ок разумем шта хоћеш да кажеш, али се не слажем да је то почело 2000. него мислим да је почело раније, опет кажем није ми намера да отварамо причу или расправу, мислим да није место, али сам осетио потребу да јавно изнесем своје мишљење по том питању, мислим да нико не треба да буде амнестиран за уништавање војске или државе, далеко од тога.
_________________
ОКРЕЧИТЕ БЕОГРАД!!!
Back to top
View user's profile Send private message
радула
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 21 Feb 2003
Posts: 514
Location: 3. полувреме

PostPosted: 30 Mar 2007 11:03    Post subject: Reply with quote

У току НАТО агресије оборено је 8 непријатељских авиона, одређен број авиона је оштећен и није их било могуће ремонтовати после принудног слетања. Акције у Тузли и Албанији су одрађене и то је истина (у Тузли су уништени авиони а у Албанији апачи који су требали да дејствују по нашој војсци на Косову), у овај број нису урачунати оборени хеликоптери и беспилотне летелице. Ово што сам навео потврђено је из више поузданих извора, нпр. број ми је рекао пилот који иде на преквалификацију на мој факултет и возио је миг 21.
То су за мене преви људи.

Ништа не сме да се заборави. Семе им се затрало душманско.
_________________
ту без обзира на све
Back to top
View user's profile Send private message
ганџа
ДЕЛИЈА


Joined: 28 Mar 2005
Posts: 201

PostPosted: 30 Mar 2007 11:14    Post subject: Reply with quote

И ја сам убећен у постојање акције у Тузли. Нисам сигуран у број уништених летелица, али знам да сам причу чуо још за време агресије. Тузла ми је релативно близу. Добар глас се чује далеко, а близу да и не говорим
Back to top
View user's profile Send private message
manicomio
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 31 Aug 2005
Posts: 513
Location: Нови Сад

PostPosted: 30 Mar 2007 15:37    Post subject: Reply with quote

Напади на аеродроме у Тузли и Тирани
Како је ратно ваздухопловство Југославије изненадило НАТО снаге на Тузланском и Тиранском аеродрому и нанело им озбиљне губитке.
О нападима наше авијације 1999 године у време НАТО агресије на аеродроме у Тузли и Тирани НАТО није изустио ни једну реч. Крије се то, јер како би таква сила признала да су јој неки српски пилоти очитали лекцију из тактике и вештине летења наневши јој при том и значајне губитке. Посебно поражавајуће по НАТО звучи чињеница да су српски авиони изводили такве борбене летове док су им изнад глава били силни Авакси и јата технички знатно супериорнијих НАТО авиона.
Агресија на Југославију је почела 24. марта 1999 и планирано је да се за 7-10 дана Југословенска Војска уништи до те мере, да Југославија буде принуђена на потписивање безусловне капитулације, па да се НАТО снаге тријумфално ушетају у Београд. У склопу тог плана предвиђено је да се Тузлански аеродром углавном користио за слетања теже оштећених авиони, који не могу да се домогну својих матичних база. На том аеродрому су били стационирани и хеликоптери спасилачких екипа које би улетале на нашу територију и спашавале пилоте евентуално оборених авиона. Пошто се планови НАТО стратега никако нису остваривали требало је повећати интензитет бомбардовања. Тада се мења стратегија и на Тузлански аеродром 08. априла долеће 8 борбених авиона који су требали да учествују у нападу на специјалне циљеве у СРЈ.
Наши обавештајци су за то сазнали и у комади ратног ваздухопловства је почело планирање напада на аеродром у Тузли јер се тамо сконцентрисао велики број летелица. На аеродрому се налазило 12 борбених авиона које је наша ПВО оштетила, 8 ловаца бомбардера који су долетели пре неколико дана и 4 спасилачка хеликоптера уз још неколико помоћних и летелица транспортне авијације.
На аеродрому Поникве окупљена је комбинована ескадрила од 6 Орлова 2 МИГ-а 21 и једног Галеба Г4. Задатак је био да се у ниском лету дође до Тузланског аеродрома и уништити што више НАТО авиона. У недељу 18. априла у 13:30 наши авиони су изненада на стајанци напали НАТО авионе јер је у то време „због квара“ (саботажа наших оперативаца) био искључен радар на аеродрому Тузла. Изненађење је било потпуно јер их ни Авакси нису регистровали на време па су наши авиони примећени тек на 10 Км од Тузланског аеродрома а тада је било касно да НАТО авиони узлете. Четири НАТО авиона у паровима су била спремна за узлетање али су наши пре њиховог полетања већ напали. Била је то изузетно ризична акција и иако је из наше базе јављено да су наши авиони примећени нико од пилота није желео да акцију прекине. По изјави мајора Гавриловића који је летео на једном од Орлова, он је испустио бомбе на групу оштећених НАТО авиона који су се налазили на писти скроз десно, и окренуо летелицу да би поново напао хеликоптере. За њим су кренула још 3 Орла и испустила терет свако на већ одабране циљеве, док су 2 Орла остала да прецизније гађају авионе који су се спремали да полете и 8 ловаца који су пре неки дан стигли у Тузлу. Два МИГ-а и Галеб су ракетама и митраљезима довршавали посао.
Цела акција је због више налета трајала око 15 минута и тада је у повратку ка Пониквама ракетом са земље оборен један наш Орао у коме је погинуо потпуковник Михајло В. из Крагујевца. Осталих осам авиона се вратило до аеродрома Поникве с тим што је Мајор Жељко М. из Новог Сада због оштећења (испаљеном ракетом са земље) успео да свој МИГ приземљи на 10 км од писте аеродрома Поникве.
Потврђени биланс нашег бомбардовања Тузланског аеродрома је 17 уништених авиона, и 3 спасилачка хеликоптера. Док неки други незванични извори који су имали могућност да виде последице овог напада наводе да је уништен 21 авион и 3 хеликоптера, те да су у ланчаним експлозијама уништена и 2 транспортна авиона, као и значајан део технике. Посебан бес НАТО-а изазвала погибија 11 официра, пилота и послужиоца ваздухоплова. Али оно што је још значајније је, да све до краја НАТО агресије аеродром у Тузли више није коришћен за борбене летове на Југославију.
Освета НАТО-а
Већ истог дана НАТО је направио невиђену кампању бомбардовања аеродрома Поникве када је у једном дану на тај аеродром сручено преко 80 пројектила. Цео аеродром се тресао од детонација, али „Топ Ган момци“ и поред тако масовног бомбардовања нису озбиљније оштетили виталне инсталације аеродрома, па је он био у функцији све до краја НАТО агресије. Бомбардовање аеродрома Поникве се периодично понављало јер НАТО никако није мога да лоцира где ми то кријемо наше авионе, који мало мало па узлете и ремете им планове….
Као освету за Тузлу три дана узастопно НАТО авијација је гађала Ужице и његова околину па и сам центар Ужица, када је са три пројектила погођена главна пошта у центру града. Многима је било чудно тако жестоко бомбардовање Ужица и његове околине а посебно је било чудно разарање поште јер је то једина поста која је погођена, поред оне у Приштини, од почетка агресије. Био је то бес и освета „Милосрдног Анђела“ за тешке губитке на Тузланском аеродрому.
Напад на аеродром крај Тиране
Посебна „дрскост“ и храброст наших пилота је напад на Аеродром у Тирани. На том аеродрому је била стационирана ескадрила од 12 Апача ракетних хеликоптера који су требали да буду ваздушна подршка за „Атлантску бригаду“ која се спремала да преко превоја Кошаре и Горожуп заједно уз садејство са НАТО снагама изврши пробој и војнички заузме Метохију а касније и Косово. „Атлантску бригаду“ је сачињавало око 6.000 Шиптара добровољаца из иностранства са Америчким инструкторима. Они су са осталим терористичким групама ОВК које су се повукле у Албанију требали да изврше тај копнени напад, пошто ваздушна кампања НАТО-а није дала никакве резултате. Тако су укупне снаге које су нападале на границе Космета чиниле око 20.000 бораца заједно са страним претежно америчким инструкторима и специјалцима.
Да би олакшали нашим борцима одбрану на границама Космета наши пилоти су у више наврат изводили борбена дејства на том простору. Први од тих напада догодио се 13 априла када је 4 наших авиона напало припремни камп Атлантске бригаде који се налазио близу места Каменица на северу Албаније. Том приликом је оборен један Апач а Атлантској бригади су нанети озбиљни губици. Напад наше авијације на снаге које су нападале границе Косова и Метохије поновљен је 05. маја када су 3 Орла и 2 Галеба у кратким временским размацима и више наврата нападали већ поменуту Атлантску бригаду.
Свакако један од најспектакуларних напада наша авијација извела је 26 априла када је нападнута НАТО база америчких „Апача“ на аеродрому крај Тиране. Та операција је била посебно рискантна јер је од аеродрома Поникве до Тиране требало летети скоро сат времена (54 минута) а бити неоткривен од стране радара, НАТО авијације и авакса. Напад је планиран тако да по 2 Галеба Г-4С синхронизовано полете са аеродрома Поникве и Голубовци код Подгорице и неопажено се привуку НАТО бази дубоко у територију Албаније. Акција је изведена тако што су у ниском лету кроз планинске кланце прво долетела 2 Г-4С са аеродрома Голубовци а 20 минута касније стигла су још 2 Галеба Г-4С са аеродрома Поникве. Резултати овог напада су били више него импресивни јер је уништено 5 Апача, а сва 4 Галеба су успела да се неоштећана врате у своје базе (које најчешће нису били аеродроми са којих су узлетели). Пуни ефекат овог напада се огледао и у томе што НАТО више до крај агресије на Југославију није користио Апаче.
Изводити летове и борбена дејства у пограничном појасу са Албанијом било је готово незамисливо због тога што је НАТО авијација даноноћно бомбардовала тај сектор и што је на небу увек било технички супериорнијих НАТО авиона уз обавезно навођење од стране Авакса. Али и поред свега тога наши пилоти су изузетном храброшћу и летачким умећем као осице задавали ударце и НАТО-у и Атлантској бригади која је фактички представљала НАТО копнене снаге. Та копнена офанзива је уз огромне губитке претрпела тежак пораз и никада није успела да се пробије на КиМ. Наши храбри браниоци границе на Кошарама и целом пограничном сектору са Албанијом имали су велику помоћ наших пилота који су се веома храбро супротстављали вишеструко надмоћнијем непријатељу.
У поплави свакојаког подаништва и удворичког понашања, како од стране наших политичара тако и од стране диригованих медија, овај текст посвећујем нашим храбрим ваздухопловцима који су жртвујући своје животе (Зоранов јуриш на непријатеља) бранили ову земљу и овај народ. Да ове поданичке гњиде не би затамниле и овај део наше светле блиске историје, желим да подсетим на храброст и достојанство које овај народ има.
Звонимир Трајковић
политички аналитичар
_________________
За Србију све! Србију низашта!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
В. Зайцев
Ветеран


Joined: 09 Dec 2003
Posts: 1406
Location: Борча-СРБИЈА

PostPosted: 30 Mar 2007 15:46    Post subject: Reply with quote

Quote:
Цела акција је због више налета трајала око 15 минута и тада је у повратку ка Пониквама ракетом са земље оборен један наш Орао у коме је погинуо потпуковник Михајло В. из Крагујевца


Ако је човек стварно погинуо у акцији, ред би био да је написано пуно име и презиме.

Алал вера РВ!
Back to top
View user's profile Send private message
100%anti crnobeli
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 22 Aug 2004
Posts: 871
Location: Вишњичка бања

PostPosted: 15 Apr 2007 18:12    Post subject: Reply with quote

фокусу
„ЗВЕЗДЕ” СУ ОДЛЕТЕЛЕ У ЛЕГЕНДУ
Хаг и судбине генерала из Србије разлог су ћутања о акцијама на које је Београд имао међународно право, а наши пилоти право на понос





Тачно месец дана после почетка агресије и бомбардовања Југославије 1999. НАТО се налазио пред великом прославом 50 година постојања и још већим изазовом шта урадити у рату против Југославије. Да ли појачати бомбардовање и по цену нових цивилних жртава и штете, што се све медијски враћало као бумеранг, или повести копнену офанзиву пре свега користећи ОВК као пешадију?

У Вашингтону су звонили бубњеви и тумачења да је све осим тоталне победе заправо тоталан пораз за Запад. Јер, ваздушни удари нису сломили кичму југословенске војске, морал војске и народа био је висок и сви су били уједињени у жељи за отпором.

Мишљења западних аналитичара да ће бити потребно само неколико дана бомбардовања да Београд поклекне, нису се показала као тачна. Југославије није одиграла онако како је то НАТО очекивао, није се предала после неколико дана. На брзину инсценирани сценарио реализовао се са невероватним контраефектима. НАТО је интервенисао да би, наводно, спречио хуманитарну трагедију, али ју је проширио и убрзао. Интервенисао је да би спречио да криза дестабилизује друге земље, а она се у међувремену проширила и на Македонију са неизвесним последицама по питању статуса Космета. У првом постмодерном рату конфузија би била забавна да није била и крвава.

Виктор Черномирдин стигао је 22. априла 1999. у Београд у покушају проналажења решења и некаквог компромиса да се рат заустави. Тог дана југословенска ПВО добила је стриктно наређење да не дејствује управо због авионског лета руског преговарача и могуће грешке. Ту чињеницу НАТО је искористио и један амерички ловац-бомбардер Ф-16 летео је од мађарске границе до Београда у радарској сенци цивилног авиона Виктора Черномирдина да би затим бацио бомбу од скоро три тоне на подземни објекат Стражевицу. Ратно лукавство, или кршење међународног ратног права? Сазнавши да их је амерички Ф-16 искористио као штит у прилазу Београду, руски пилоти су у одласку Черномирдинов авион окренули потпуно другим коридором, тамо где није ни било предвиђено, па се авион одједном нашао изнад положаја једне пешадијско-артиљеријске јединице у Срему. Са земље је на непознати и ненајављени авион отворена урнебесна ватра чак и из пиштоља и пушака. Срећом нису га погодили, јер је одмах узео велику висину.

Само три дана касније пилоти на аеродрому Голубовци код Подгорице извлачили су карте за супертајну мисију, без знања и одобрења команде у Београду: напад на аеродром Ринас крај Тиране. На том аеродрому била је смештена америчка борбена група „Соко” са 24 хеликоптера типа „апач”, као и делови 82. падобранске дивизије из Форт Брега, Северна Каролина. У рану зору 26. априла у акцију је кренуло шест авиона Г-4 „супер-галеб” југословенског РВ, иначе из састава акро-групе „Летеће звезде”. Ниско летећи на само три метра изнад морских таласа, да би избегли радарску контролу, југословенским авионима требало је мање од 20 минута да стигну до циљева у рејону аеродрома Ринас. Стигли су из правца излазећег сунца и визуелно били тешки за откривање. Прво је ракетама и бомбама нападнут логор за обуку терориста ОВК крај аеродрома Ринас, да би затим авиони Г-4 гађали америчке хеликоптере на земљи. Уништено је девет „апача” док су још три била озбиљно оштећена.

Италијанска државна телевизија јавила је истог дана вест о нападу на аеродром Ринас само једном и онда је та вест скинута. Руска агенција Итар-Тас јавила је да је аеродром Ринас крај Тиране био затворен за саобраћај 26. априла и неколико дана касније, да италијански министар унутрашњих послова није одлетео са тог аеродрома после завршетка посете Тирани и да се прва вест о губитку једног америчког „апача на рутинском лету” поклапа управо са 26. априлом. Албанска делегација, која се тог дана враћала са састанка Савета Европе у Стразбуру није слетела на аеродром Ринас већ у Валону.

На брифингу за новинаре у Бриселу, један од портпарола НАТО-а, италијански бригадни ваздухопловни генерал Ђузепе Марани тих је дана врло похвално говорио о југословенским пилотима на авионима Г-4.

Дан после акције на Ринас аеродрому, НАТО је 27. априла 1999. у три наврата жестоко бомбардовао аеродром Голубовци крај Подгорице посебно гађајући подземни објекат тог аеродрома Тузи, где су се и налазили авиони Г-4 из акро-групе „Летеће звезде”. Објекат је срушен и сви авиони у њему су уништени. Један од југословенских пилота тих је дана добијајући војно одликовање рекао да га прима за успех у тајној мисији.
Прошло је од тада доста година, по међународном праву Југославија је имала пуно право на одмазду по оним државама које су своју територију, или ваздушни простор „изнајмиле” за извршење агресије на нашу земљу. Ипак, пилоти о акцији на аеродром Ринас не желе уопште да причају. Хаг и све оно што се догодило са генералима из Србије одређују и сва каснија понашања. Дакле, што се тиче пилота и њиховог поноса, та се прича никада није догодила. Службено, не. Неслужбено, „Летеће звезде” одлетеле су у легенду...
Мирослав Лазански
[објављено: 24.03.2007.]
_________________
Шај LAV чека титулу...
Back to top
View user's profile Send private message
typhoon
ДЕЛИЈА


Joined: 01 Dec 2005
Posts: 115
Location: Свемирска станица МИР

PostPosted: 18 Apr 2007 21:58    Post subject: Reply with quote

За Тузлу јесам чуо али ми се ипак чини да је то легенда зато што би балије сваки дан причале о томе на ТВ и о којекаквим тужбама. За аеродром у Албанији сам чуо из неколико бољих извора, тако да у то не сумњам. Још да додам да не сме да се заборави ни војска и полиција на копну, свакако је најбоље погледати Пакао Кошара (на ЈУТУБУ) и дивити се храбрости и пожртвованости наших јунака....
_________________
Само оштро и на прву!!!
Back to top
View user's profile Send private message
BodoniuS
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 29 Aug 2005
Posts: 420
Location: Београд

PostPosted: 24 Apr 2007 02:33    Post subject: Reply with quote

У фокусу

ЧИЧА ВИДОЈЕ И НАТО

Србији се поручује да мора да сагледа реалност, а истовремено се реалност на Космету прикрива

Видоје Томић био је чувар пруге Београд – Бар на делу који пролази кроз БиХ, односно кроз Републику Српску. Живео је у том крају и, логично, био је запослен при железници, јер државна је служба ипак државна служба. У свакој држави. Док је био млађи волео је да слуша приче о свом чувеном рођаку, старијем нареднику америчке ратне морнарице Петру Томићу, који је херојски погинуо 7. децембра 1941. у Перл Харбору спасавајући своје другове на бојном броду „УСС Утах” под кишом јапанских бомби и торпеда.

Председник САД је 4. марта 1942. године посмртно одликовао старијег наредника Петра Томића „Медаљом части”. Исте године је и један разарач америчке ратне морнарице добио име „УСС Петар Томић”, а његово име је и на меморијалној плочи са пописом свих погинулих у „Аризона меморијалу”, споменику који је подигнут између димњака потонулог бојног брода „УСС Аризона”, што и данас помало вири из зеленкасте воде сидришта ратне луке Перл Харбор.

Прошле су многе године од тада и Видоје Томић растао је у уверењу да је његов рођак својом херојском погибијом 1941. допринео америчко-српском савезништву које је неразрушиво. Зар Срби нису спасавали америчке авијатичаре у Другом светском рату? Па, и оно око Кореје, скоро да смо се понудили да идемо тамо под заставом УН да помогнемо Американцима. И онда, ођедном, Американци су бомбардовали Србе у БиХ. Вероватно Видоју ништа није било јасно. Барем тако кажу они који су га боље познавали. О рођаку са бојног брода „УСС Утах”, носиоцу највишег америчког ратног одликовања више није хтео да прича.

Прошао је и тај рат у Босни, дође и прође Дејтон, а Видоје Томић и даље је сваки дан пролазио својим делом пруге Београд – Бар, делом за који је он био „надлежан”. Пруга повезује Србију и Црну Гору, да ли је и стратешки важна, то Видоје вероватно и није размишљао. Његово је било да провери да какав одрон камења, или земље, не би угрозио пругу и људе који журе пут мора. Носио је стару и избледелу униформу која је некада давно имала плаву железничарску боју и капу која је личила на некадашњу титовку. Од оружја имао је ловачку пушку „бокерицу”, јер у том крају има и медведа. Да, осим ловачке пушке Видоје је имао и 70 година.

И онда је дошао рат НАТО-а против Југославије 1999. године. Тог 3. априла 1999. чича Видоје опет је ишао својим делом пруге, негде близу села Штрпци крај Рудог, БиХ. Изненада, изнад пруге залелујали су хеликоптери НАТО-а, три борбена „апача” и два „блек хоука” са водом командоса. Кренули су да минирају и дигну у ваздух двадесетак метара пруге Београд – Бар, баш на оном делу за који је био „надлежан” Видоје Томић. Вероватно је тих двадесетак метара пруге за комплетан НАТО био толико стратешки важан циљ да су пожурили да и то сруше. Да више не пролазе возови Београд – Бар. Као да је тих дана југословенска војска уопште било шта превозила том пругом. И као да тих двадесетак метара пруге има било какве везе са стањем људских права на Космету и ширењем хуманитарне катастрофе.

Никада нећемо сазнати шта је Видоје Томић помислио када је угледао хеликоптере у ваздуху и на земљи и командосе у пуној ратној опреми како иду према њему. Да ли се сетио свог рођака, хероја Перл Харбора из 1941. године кога је одликовао председник САД?

Видоје Томић није хтео да дозволи рушење пруге. Подигао је своју ловачку пушку „бокерицу” на командосе НАТО-а. Покушао је да одбрани „свој” део пруге. Онај део што од Београда до Бара иде кроз Републику Српску. Јер, баш су тај део хтели да дигну у ваздух. Зашто баш тај део? Због симболике?

Вод најелитнијих командоса НАТО-а отворио је ватру на старог чичу Видоја. Вод специјалаца у пуној ратној опреми са панцирима, шлемовима од кевлара, инфрацрвеним нишанима, уз подршку три „апача” са „гетлинг” митраљезима и два „блек хоука” победио је чичу Видоја са његовом ловачком „бокерицом”. Убили су га на лицу места. Изрешетали. У име мира?

Не, вероватно у име пријатељства према Србима, како би се то данас модерним европским речником рекло када се говори „о наметању Србији надгледане независности Косова”. Јер, Србији се поручује да мора да сагледа реалност, а истовремено се реалност на Космету прикрива. Реалност која, заправо, само сведочи о начину како је вођен рат против Југославије 1999. године. Рат у који су на Западу сви брзоплето пожурили да се укрцају, од генерала и политичара, до хуманитараца и новинара. И све то уз до сада невиђену операцију дезинформисања и лагања.
Као да нас све, заправо, виде као чичу Видоја. Чувара пруге у старој, избледелој, униформи и са ловачком „бокерицом”. Кога нико није ни одликовао...

Мирослав Лазански

[објављено: 31.03.2007.]
_________________
Поново долази наша ера!
Back to top
View user's profile Send private message
радован
Стара гарда


Joined: 07 Apr 2003
Posts: 2043
Location: Нећу да ти кажем ћелави!!!

PostPosted: 24 Apr 2007 03:21    Post subject: Reply with quote

manicomio wrote:
Напади на аеродроме у Тузли и Тирани
Како је ратно ваздухопловство Југославије изненадило НАТО снаге на Тузланском и Тиранском аеродрому и нанело им озбиљне губитке.
О нападима наше авијације 1999 године у време НАТО агресије на аеродроме у Тузли и Тирани НАТО није изустио ни једну реч. Крије се то, јер како би таква сила признала да су јој неки српски пилоти очитали лекцију из тактике и вештине летења наневши јој при том и значајне губитке.

e....ај да овај топик служи српском народу, а не да ствара илузије....
Дај да се манемо бајки.....боли ме страшно ово што читам

Да ме нико погрешно не схвати, српском народу не треба измшљање и пропаганда. Дај да се окренемо нашим прецима, они су бар били искрени и поштени!!!!!! Смрт СПС-у,СМРТ ЛДП-У!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Кобра
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 10 May 2006
Posts: 446
Location: Западна трибина

PostPosted: 24 Apr 2007 07:18    Post subject: Reply with quote

За Тузлу не знам али све оно што знам о хеликоптерима и о обарању истих са земље најверодостојнија ми је прича да су кренули у акцију и да је скинут један са земље оном пушком ко топ. Пошто се то догодило нису их више слали јер је терен више него погодан за обарање таквих летелица.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    DELIJE.net Forum Index -> Срби и Србија All times are GMT - 1 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic :: View next topic
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Delije shop