DELIJE.net Forum Index www.DELIJE.net
Форум ДЕЛИЈА - навијача Црвене Звезде
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

ОПШТА МОБИЛИЗАЦИЈА!!!
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 209, 210, 211  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    DELIJE.net Forum Index -> Навијачке приче
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Увек са тобом
ДЕЛИЈА


Joined: 17 May 2009
Posts: 117
Location: Земун звезду воли...

PostPosted: 23 May 2009 18:51    Post subject: Reply with quote

Свака част за графите. Имам и ја неке, само да поставим!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Србија Београ
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 18 Apr 2008
Posts: 394

PostPosted: 24 May 2009 20:55    Post subject: Reply with quote

Летак који се делио после текме са Радом.
Back to top
View user's profile Send private message
Милош
ДЕЛИЈА


Joined: 23 Apr 2008
Posts: 154

PostPosted: 25 May 2009 12:31    Post subject: Reply with quote

http://www.mtsmondo.com/sport/vesti/text.php?vest=135582
Back to top
View user's profile Send private message
zvezda_srbija
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 10 Nov 2008
Posts: 364

PostPosted: 25 May 2009 14:23    Post subject: Reply with quote

http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2009&mm=05&dd=25&nav_id=362419

јбг што је са у92,али мислим да је ово важно да се прочита из разлога што се Лукић нама обратио у једном делу...
_________________
"Задобиј смирен дух и хиљаде њих око тебе ће се спасти"

Преп. Серафим Саровски
Back to top
View user's profile Send private message
MarkoPustolov
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 04 Oct 2005
Posts: 318
Location: Ворлд!

PostPosted: 25 May 2009 14:38    Post subject: Reply with quote

Лука Београд на Маракани
Шта ће бити с клубовима? Па ништа, они могу да постоје и на новој локацији

Како би се, према Нацрту закона, даље могла одвијати „приватизација државног капитала“ у спорту? Познато је да клубови данас вреде све мање, чак и у Европи, што због кризе што због нагомиланих дугова, па се могу очекивати заинтересовани да за мали новац остваре добру куповину. Али, шта је добра куповина ако клубови не вреде много? Да размислимо мало о томе.
Замислимо за почетак како је извесна особа Икс заинтересована да купи ФК Црвена звезда. По Нацрту, она може да купи „само“ 60 одсто капитала, а 20 одсто се дели члановима клуба тек толико да се они много не буне (и не само члановима клуба него и навијачима које је клуб „препознао“, ваљда са трибине, чл. 175). Сада би особа Икс могла да се појави на тендеру посредством своја, рецимо, два-три предузећа, од којих ће једно да подиже цену и одвраћа остале претенденте док ће га на пристојној раздаљини пратити два друга понуђача истог власника. Пошто победи на тендеру, победник одустаје, другопласирани му се придружује, а трећепласирани – такође у власништву особе Икс – остаје као једини заинтересован купац чиме је ниска цена додатно оборена. Срећни победник уплаћује новац буџету Републике, и то буџетском фонду за изградњу спортских објеката (чл. 172 и 177). На сличан начин особа Ипс(илон) купује ФК Партизан. Пошто особа Икс не може да купи два клуба истовремено (чл. 178), добро би било ако би јој особа Ипс била пословни партнер, можда и рођак, због онога што ће се тек догодити.
Није тешко замислити да после неког времена, пошто је прикупио довољно средстава, буџетски фонд нађе како је згодно да се у Београду изгради нов стадион, да наши најбољи клубови имају елитни објекат на коме могу да играју велике утакмице. Особа Икс и особа Ипс, којe су као љубитељи спорта пуном снагом подржавале ову идеју, размишљају шта са спортским објектима које су купили заједно са клубовима. Када су их куповали изричито им је била забрањена промена намене тих објеката (чл. 154). Додуше... осим ако „више не постоји потреба за конкретним спортским објектом“, а више не постоји потреба кад је већ изграђен нов и модернији стадион; или ако је „промена намене у јавном интересу у битно већој мери него што је одржавање намене објекта“ (чл. 154), што је уз нови објекат очигледно и са становишта безбедности и паркинг места и конфора и прописа међународних федерација и избегавања гужви тако рећи у центру града где и иначе треба да никну велики пословни центри и, коначно, зато што се на месту старих објеката може изградити нешто што је у још већем јавном интересу од стадиона...
Власници објеката, особе Икс и Ипс, могу сада поново да учине нешто у јавном интересу: да граде неке народу много корисније, а и њима лукративније објекте. Срећна је околност што су, и не мислећи о томе када су из љубави према спорту куповали клубове, стекли право да располажу земљиштем на коме се налазе стадиони. Ако су уз то и пословни партнери, могу да споје две парцеле (ионако су једна уз другу) и да на још већем простору – остваре још већи јавни интерес (а сасвим успут и свој). Нацрт закона о спорту је ту предусретљив и неће их ограничавати у таквим намерама.
Шта би то могло да се гради на месту некадашње Маракане? Ето, на пример, нова Лука „Београд“ – ако већ садашњи власници „Луке“, такође у јавном интересу, траже од града да је некуд исели, а да они на том месту, кад је већ припало њима, изграде нешто лепше и грађанима много потребније. Ако баш и не успе изградња луке на врху брда, може да се гради и нешто друго, мада ће то и даље личити баш на Луку „Београд“.
Шта ће бити с клубовима? Па ништа, они могу да постоје и на новој локацији, власници могу да их поклоне својој деци да се играју мало фудбала, клуба или управе, а могу и да их врате назад држави.
Ми, остали грађани, моћи ћемо само да се придружимо честиткама које понеки Икс и Ипс већ упућују писцима новог закона.
професор Економског факултета у Београду

Божидар Церовић
[објављено: 22/05/2009]

http://www.politika.rs/rubrike/ostali-komentari/Luka-Beograd-na-Marakani.sr.html
_________________
Za pisuvanje da batališ, tol'ko ti zborim Nesam činovnik ni učovnjak ni presednik ni pa poslanik, ta da si ćutim kako porena riba mrena kad me ture u novine Znaješ ima tesni sokaci, budžaci, ćuteci a tmnina je...
Back to top
View user's profile Send private message
Kordunas
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 18 Feb 2009
Posts: 628
Location: Sever Marakane

PostPosted: 25 May 2009 16:01    Post subject: Reply with quote

За графите у Кнезу свака част,а верујем да ће их бити по целом граду и свим градовима Србије с обзиром на број шаблона који је подељен...Е сад не смемо се улењити јер је дошао крај сезоне,већ преко лета да се спроводи акција БЕОГРАД НАВИЈА ЗА ЗВЕЗДУ(значи графити,плакати,летци свако да делује у свом крају...),а и да се акцији прикључе Делије из унутрашњости и исту спроводе у својим градовима(иако унутрашњост даје свој максимум по мишљењу већине нас ипак ту има простора за још већи напредак),а наравно највећи акценат да се стави на Београд и да спремни дочекамо следећу сезону и наставимо оним темпом од јуче...И ако неко може нека ми пошаље на пм шаблоне стари грб и "Београд навија за Звезду"...
_________________
ВОСТАНИ СЕРБИЕ!
Back to top
View user's profile Send private message
DusaNS
ДЕЛИЈА јуниор


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 83
Location: Нови Сад-Тун

PostPosted: 25 May 2009 20:02    Post subject: Reply with quote

Текст из пресса

Quote:
Osvajali smo sve, rušili sve, a umirali samo za - Srbiju i Zvezdu. A onda je neko, gotovo preko noći, silovao istoriju. Silovao je našu učiteljicu života, i Zvezda je postala talog poljske klonje o koju su se od Džajinog odlaska češali samo oni koji su hteli da silovanog mrtvaca dodatno odžepare ili da se pored njega slikaju za uspomenu svojih netalentovanih unuka. Do juče nemoguće zamislivo se dogodilo, pa se na tribinama širom planete za „naše" navija i u dresovima koji nisu crveno-beli.

Poslednja šansa da se ovo promeni je danas, a po prvi put od navijača zavisi da li će se to desiti. Prvi put od 5. oktobra imamo priliku da odlučimo pobednika jedne utakmice, i to najvažnije u istoriji Zvezde. Da odlučimo da li želimo da Zvezdu i dalje vode šatro privrednici, politički jagnjeći brigadiri koji nam nude imaginarne milione i već čitavu deceniju u Zvezdu dovode Batistutu. Razni Kozići zbog kojih smo postali Ovčarevići i Magarići. Ili da stanemo na stranu Lukića i bivših igrača kojima je Zvezda tetovirana na duši, a ne prišivena na dresu.

Ukoliko navijači danas na skupštini ostanu uzdržani o sudbini Zvezde, ali i ove zemlje, odlučivaće delegati koji pate od mudobolje ili dvolevonogije. Ako iz bilo kog razloga ne podržimo svoje, reanimacija mrtvaca biće na kojekakvim fićfirićima i pozerima koje nisam video da krvare na „Maksimiru", koje ne pamtimo sa tribina „Poljuda", „San Sira", kojih se ne sećam da su mi pravili društvo u klečećem položaju dok su nam murijaši pendrečili bubrege u Vinkovcima, Osijeku, Nikšiću...

Ako danas ne odlučimo da sa tribina siđemo među igrače i ne damo gol u 93. minutu, bićemo jednaki krivci za pisanje nove istorije. Ovog puta one u crno-belim koricama! Plašim se da nam saučesništvo u silovanju mrtvaca ovog puta to neće oprostiti... ni očevi, ali ni unuci!

SAŠA JOVANOVIĆ

_________________
http://srpskiodbrambenipas.forumfrei.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Генералштаб
Стара гарда


Joined: 21 Sep 2004
Posts: 14597

PostPosted: 25 May 2009 20:07    Post subject: Reply with quote

Класичан притисак на навијаче пред скупштину!Џаба им свима то што раде ми знамо за шта јесмо и зашта нисмо,и на жалост боље видимо од многих новинара и "стручњака" да ли нешто има смисла или не.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
contadinello
ДЕЛИЈА


Joined: 11 May 2005
Posts: 121

PostPosted: 25 May 2009 21:18    Post subject: Reply with quote

Centar za investicije i preduzetništvo
Mr Jovan Šurbatović
(autorski tekst)

KAKO JE LAPORTA PROMENIO BRASELONU!

Dejvid Alen i Raul Eguia u svom radu “FC Barcelona: Changing the rules of the game”, IE Business School Madrid, Decembar 2008., analiziraju kako je mladi predsednik, advokat Žoan Laporta strateškom promenom koncepta upravljanja transformisao veliki i uspešan fudbalski klub.

Sam Laporta u intervuju koji su autori sa njim napravili kaže: “Klub je bio u dramatičnoj situaciji društvenog propadanja. Naša kandidatura za predsedništvo je ponudila potpunu promenu koja je trebala da bude sigurna i inovativna. Stvarna promena modela upravljanja. Mi smo analizirali problem, različite situacije koje su se mogle dogoditi, kako i na koji način se nositi sa njima, kako da donesemo prave odluke i kako da one postanu kompatibilne. Nikada nismo prestali sa analizama, pripremali smo i realizovali vrlo ambiciozne projekte. To je bila neobična situacija. Mi smo uradili ono što se u mnogim knjigama o menadžmentu nikada ne preporučuje pod bilo kojim okolnostima. I uradili smo to potpuno svesni. Ključ je bio u kapacitetima ljudi koji su se svakodnevno nalazili na poslu. Interesantno je da smo upravljali promenama pažljivo kreirajući inovacije koje su bile sastavni deo novog menadžment modela. To je nešto što je postalo referentna tačka.”

Ova Studija slučaja pokazuje kako su Laporta i njegov tim saradnika uspeli da za kratko vreme sprovedu radikalne promene u sportskom, ekonomskom i organizaciono-društvenom segmentu Fudbalskog kluba Barselona.

Kako je počelo?

“Plavi slon” je ime grupe mladih navijača Barselone koju je predvodio advokat Žoan Laporta. Ova grupa je decembra 1997. godine poslala otvoreno protesno pismo u kome je optužila dugogodišnjeg predsednika kluba Žozepa Njunjeza (22 godine na čelu kluba) za nepostojanje javnosti u radu, cenzuru i loše poslovanje kluba. Kao ključni argument, izneli su podatak da je posle iskazane dobiti u sezoni 1995/96 od 30 miliona evra, u sledećoj 1997. godini klub ostvario gubitak od čak 90 miliona evra. Da bi se na Skupštini uopšte moglo raspravljati o ovom pismu, grupa “Plavi slon” je morala da sakupi 4.600 potpisa članova kluba. To im polazi za rukom tek 1999. godine. Istovremeno podnose kandidaturu Laporte kao nezavisnog kandidata za predsednika na budućim izborima. Već sledeće godine Njunjez podnosi ostavku, a na izborima se profilišu dva kandidata: Žoan Gašpar (u vreme Njunjeza potpredsednik kluba) i Luis Basat vlasnik “advertising” agencije Bassat & Ogilvy. Laporta i grupa “Plavi slon” bili su deo Basatovog tima.
Jula 2000. Gašpar pobeđuje sa 54,81% glasova i najavljuje rekonstrukciju kluba. Imenuje “managing director”-a koji upravlja klubom u pet velikih sektora:
• ekonomija i finansije
• sport
• komercijala i marketing
• organizacija i komunikacija sa klubovima navijača
• imovina

Svaki sektor je imao po pet izvršnih direktora i pet potpredsednika. Gašpar formira Odbor savetnika koji čine predstavnici klubova navijača, bivši predsednici i bivši igrači – ukupno 100 članova.

U 2001. godini klub troši 92,14 miliona evra na dovođenje novih igrača, a u narednoj godini još 189 miliona evra. I pored toga, klub ne osvaja ni jedan trofej. Te 2002. gubitak kluba iznosi 181 milion evra. Decembra iste godine pokrenuta je peticija pod nazivom “Alcarras manifesto” od strane 122 navijača i 200 klubova navijača Barselone u kojoj se traži ostavka predsednika kluba i njegovog tima. U februaru 2003. klub objavljuje podatak da je ostvaren gubitak od 230 miliona evra i kao takav najveći u Španiji. Gašpar podnosi ostavku, a klubom upravlja njegov potpredsednik sa zadatkom da organizuje izbore u maju. Izbori bivaju neuspešni, a novi izbori se pripremaju za juni 2003. godine.

U tom trenutku, analiza poslovanja kluba pokazuje sledeće rezultate:
• prihod je sa 118,7 miliona evra (u poslednjoj Njunjezovoj godini) porastao na 123,4 miliona evra - samo 3,9%
• troškovi su porasli za neverovatnih 79,5% - sa 109 miliona evra (u 2000.) na 195,7 miliona evra (u 2003.)
• cena članarine za navijače je porasla za 15% u 2001. i 5,4% u 2002. godini

Žoan Laporta, advokat, bivši fudbaler kluba Sant Andreu i lider “Plavog slona” objavljuje svoju kandidaturu kao nezavisni kandidat. Njegov protivkandidat je Basat koji je tada bio apsolutni favorit sa 44,65% podrške članova kluba.

Laporta, iako zvanično nema podršku klubova navijača, organizuje sosptveni tim koji predstavlja javnosti. Dobija, međutim, podršku vrlo značajne katalonske neprofitne organizacije “Els Pinyols” (kameni cvetovi) poznate po jakom uticaju na društveni život Katalonije i grada Barselone. Uz četiri najbliža prijatelja iz “Plavog slona” (Alfons Godal, Albert Visens, Alfons Kastro i Žordi Moa), Laportinom timu se pridružuju bivši direktor NIKE za Španiju i Južnu Ameriku – Sandro Rosel, kao i partner konsultantske kompanije Diamond Cluster - Feran Soriano.
Pribiližno istih godina (četrdesetogodišnjaci) tim stručnjaka se okuplja u hotelu Hesperia i nakon šest sati razgovora odlučuje da pripremi predsedničku kandidaturu Laporte za samo devet nedelja.
Već sledeće sedmice odlaze u London na konferenciju o fudbalu u organizaciji University of London. Počinju da analiziraju podatke o klubu od 1996. godine. Sa idejom da je potrebna jasna vizija kluba na osnovu obrađenih svih mogućih informacija, pozivaju prijatelje, navijače kluba da im se pridruže – posebno iz sektora sportskog menadžmenta, strateškog upravljanja, konsaltinga, marketinga…
Kreira se slogan: “Primer, el Barsa” (Barsa na prvom mestu!)


Realizacija kampanje

Laporta planira da inicijalno investira 50 miliona evra za klub, a da u prvoj godini obezbedi porast profita i drastično smanjenje troškova. Jedan od najbližih saradnika, Alfonso Godal u intervjuju autorima ove studije objašnjava: “Ideja je bila da se povrati Barsina pozicija u vrhu svetskog sporta i medija. Mančester Junajted naplaćuje 2 miliona evra po utakmici, a Barselona 300.000 evra. Mi moramo da dostignemo cilj da mladić iz Singapura ili Tokija radije nosi Barsin dres, nego dres Mančestera!”
Kreiran je tzv. “The virtous circle of FC Barcelona”, magični krug koji će omogućiti sportske rezultate generišući veći prihod i veći entuzijazam. “Promena pravila igre” – strateška promena podeljena je u 3 oblasti:

• Sportska oblast
• Ekonomska oblast
• Društvena oblast








Planirani ciljevi:
• omogućiti da Barselona bude finansijski i politički nezavisna
• ne prodavati imovinu kluba
• kreirati duboku povezanost sa istorijskim vrednostima kluba (podrška Kataloniji, demokratija, javni duh i interes…)
• Finanijskim planom predviđeno je da klub u srednjoročnom periodu obezbedi 200 miliona evra prihoda

Soriano i Inga napuštaju svoje firme i potpuno se posvećuju pripremi i vođenju kampanje. Akcioni tim se okuplja u Paseo de Gracia. Pripremaju dokument od 100 strana sa klasičnom profesionalnom biznis strukturom i planiranih 45 mera i aktivnosti. Po prvi put u izborima jednog fudbalskog kluba primenjuju se ekspertize i iskustva “campaign management”-a. Kontakiraju partnerske kompanije iz SAD i proučavaju iskustva organizacije i realizacije političkih kampanja u SAD. Po preporuci prijatelja iz Amerike zapošljavaju konsultanta kao “press officer”-a. Dokument pod nazivom “The change” (promena) predstavljaju vodećim sportskim, političkim i ekonomskim novinarima. Ova strateška odluka se pokazala kao odlična. Već sledeće nedelje postaju ozbiljan učesnik u izbornom procesu. Nakon pet nedelja poruka postaje “We are the change” (mi smo promena), da bi u šestoj nedelji lansirali novu: “We are the change wanted by the majority” (mi smo promena koju traži većina). U poslednjoj nedelji izbora najnovija poruka je glasila: “We are ready to govern” (mi smo spremni da upravljamo). Poslednjeg dana kampanje u dnevnim novinama, kao inserter, publikovan je strateški plan.

Zanimljivo je da je glavni protivkandidat – Basat bio upravo osoba iz advertajzing industrije (jedne od najvećih španskih agencija) i da on u svojoj kampanji nije ništa od ovoga primenjivao. Početkom juna istraživanja pokazuju da se razlika smanjuje, ali da Basat i dalje vodi: 26,6% prema 23,9%. Već pet dana kasnije Laporta ima 29,5% u odnosu na Basata sa 28,3%.

Na dan izbora, 15. juna 2003. Žoan Laporta dobija 52,57% glasača ili 27.183 glasova, dok protivkandidat Bassat ima 31,8% ili 16.412 glasova. Laporta postiže rekord u Barsinoj istoriji kao novoizabrani predsednik sa najvećim brojem glasova. Čuveni predsednik Njunjez u trenutku kada je izabran 1989. godine imao je 25.441 glas.

Laporta dobija priliku da naredne 4 godine predsednikuje klubom sa najmlađim upravljačkim timom u istoriji kluba (prosek godina 40).
Prvi korak je finansijska analiza kluba. Revizija je pokazala da je situacija mnogo lošija nego što se pretpostavilo: zvanični gubitak je prezentiran u vrednosti od 98 miliona evra. Pokazalo se da je u sezoni 2002/03 neto gubitak kluba bio 164 miliona evra, a da je prihod kluba bio 123,4 miliona evra.
Klub je potrošio 195,7 miliona. Na gubitak od 72,3 miliona evra klub je morao da plati 29,5 miliona poreza i 63,8 miliona kompenzacija iz potpisanih ugovora sa igračima.

Soriano objavljuje 3 tačke oslonca u novoj strategiji:
• Kreirati jasne i precizne ciljeve
• Predstaviti duboke organizacione promene
• Održavati agresivan stav


Novi organizacioni model

Soriano i Inga postaju izvršni direktori. Formira se tim od devet direktora koji garantuju da će troškovi njihovog upravljanja godišnje iznositi 25 miliona evra. Samo nakon četiri nedelje iz novonastalog tima odlaze sedmorica direktora. Organizacioni model se zasniva na tome da izvršni direktori dnevno i direktno učestvuju u radu i donošenju odluka. Nastaje period, kako su ga sami nazvali, “šok faze”. Izvršni direktori su ujedno i članovi Upravnog odbora. Soriano je i potpredsednik kluba za ekonosmke poslove.
Prema novopostavljenom organizacionom modelu klub funkcionise u tri oblasti:
• Sportska oblast
• Ekonomska oblast
• Društvena oblast

U sportskoj oblasti Tiki Begiristajn, bivši igrač, imenovan je za tehničkog sekretara kluba. Ideja Begiristajna je bila da se prvo imenuje trener, a tek potom da se odluči koji će igrači potpisati za Barsu. To je izuzetno važno jer trener mora da simbolizuje fudbalski koncept koji klub traži – stil i jednistveni način igranja fudbala. Trener postaje Frank Rajkard, dotadašnji selektor Holandije. Laporta obećava da će kupiti Dejvida Bekama. Englez ipak odlazi u Madrid. Barsa angažuje Ronaldinja za 27 miliona evra (plus 3 miliona kao bonus na osnovu ostvarenih rezultata) za period od pet godina.

Ekonomska oblast je zasnovana na bazičnim finansijskim principima uspešnog poslovanja:
• Smanjenje troškova
• Povećanje prihoda
• Refinansiranje dugova

Kreirana je politika “zero-deficit” sa ciljem da se u prvoj godini deficit smanji sa 195 na 165 miliona evra. Upravni odbor zapošljava četiri osobe koje su u periodu juli-septembar pripremili program refinansiranja obaveza.

Strateški plan postavlja cilj da se prihod od 125 miliona evra poveća na 162.7 miliona evra. Definisani su strateški zadaci u cilju povećanja prihoda:
• Ponovo pregovarati prodaju TV prava – 7.2 miliona evra
• Povećati prihod od prodaje karata – 8.5 miliona evra
• Obnoviti sponzorske ugovore sa postojećim sponzorima – 3.5 miliona evra
• Iskoristiti nove medijske mogućnosti - Internet, Pay TV i mobile – 2.5 miliona evra
• Nova politika prodaje karata – 2.5 miliona evra

Početkom decembra Soriano kreće u pregovore sa bankama o refinansiranju dugova. Pregovori počinju od Banco Sabadell, Caixa catalonia, Banco Popular, Banesto, Caja Mediterraneo, Cajamar, do Deutsche Bank. Vodeći tim kluba prezentuje Biznis plan sa idejom inovativnosti sporta. Klub je zahvaljujući prihodu od članarine navijača – 35 miliona evra ponudio da avansno plati ovu sumu. Zauzvrat banke prihvataju da se kroz banku La Caixa formira kreditni aranžman u vrednosti od 151 milion evra koji će služiti za refinansiranje dugova na period od 7 godina.

Klub je prezentovao i “zero-deficit” strategiju sa ciljem da se već u prvoj godini deficit od 70 miliona evra svede na nulu.
Na prvom mestu, vodećim izvršnim direktorima su ukinute astronomske plate. U skladu sa politikom da menadžment ima budžet od 25 miliona evra, angažovani su novi izvršni direktori koji su prihvatili da u prvoj godini nemaju platu već samo pokrivanje poslovnih troškova, kroz varijabilna plaćanja u zavisnosti od dostignutih ciljeva: 50% za one za većom odgovornošću i 25% za ostale. Ukidaju se agenti, posrednici, uvodi se model tendera u ponudi, mnoge druge usluge se takođe ukidaju.
Na svake dve nedelje izvršni direktori Upravnom odboru podnose izveštaje o troškovima. Kancelarije se pretvaraju u “open space” prostore, iz kojih se baca pogled na teren.
Ukidaju se besplatne karte. U toku prethodne sezone 6.900 ljudi je besplatno gledalo utakmice. Ukida se 4.800 karata. Dozvoljeno je samo 600 besplatnih sezonskih karata i 1.500 pozivnica. Ova racionalizacija je obezbedila dodatni prihod od 3-4 miliona evra od prodaje tih karata.
Uvodi se model fiksnih plata: varijabilni deo zavisi od ostvarenog rezultata. Odnos fiksnog i varijabilnog je 60:40. Ovaj model je omogućio da klub smanji troškove plata za 15-20 miliona evra.
Na samom stadionu klub predstavlja serijal Barsa Toons (crtani filmovi) na velikim displejima, šou program pre mečeva, živa muzika, degustacija hrane i sl. Ovaj model direktno utiče na prihode od klubova navijača koji se povećavaju za 20 - 40%. U realnim ciframa klub dobija 8 miliona evra.
Barselona naručuje komparativnu studiju analize pirhoda po sedištu na stadionu za sezonu 2001/02:
• Mančester Junajted prihoduje 1.149 evra po sedištu
• Real Madrid 749 evra po sedištu
• Arsenal 639 evra po sedištu
• Barcelona 413 evra po sedištu

Klub promoviše akciju “seient illiure” (slobodno sedište). Inicijativa omogućava pretplatnicima da u slučaju kada ne mogu da gledaju utakmicu svoje mesto ustupe drugome i dobiju 50% od prodajne cene za tu utakmicu. To im omogućava da uštede između 17 – 35% vrednosti godišnje pretplatne karte.

Potpisivanjem ugovora sa novim fudbalskim zvezdama, aktivirano je ponovno pregovaranje sa postojećim i potencijalnim sponzorima. Prilikom predstavljanja Ronaldinja na stadionu je bilo prisutno 35.000 gledalaca. Klub u dogovoru sa NIKE još uvek ne donosi odluku o naslovnom sponzoru na dresu.

TV kanal pod novim imenom Barsa TV (februar 2004.) povećava broj pretplatnika: sa 10 hiljada na više od 30 hiljada pretplatnika.

Tokom leta organizovani su prijateljski mečevi na teritoriji SAD sa Mančester Junajtedom sa ciljem da se privuče populacija Latinske i Južne Amerike. Osnivaju se novi klubovi navijača širom sveta – projekat El Gran Repte (veliki izazov). Klub na svakih 10 hiljada članova klubova navijača dobija milion evra (godišnja članarina iznosi 98 evra). Postavljen je cilj povećanja članstva. Po nekim istraživanjima oko 7 miliona španaca se izjašnjava da navija za Barselonu.

Uvodi se nova tehnologija komunikacije sa navijačima – “call” centri, Internet i mobilna komunikacija pri prijavljivanju, informisanju, plaćanju i sl.

Laporta i njegov tim smatraju da su navijači i klubovi navijača – najvrednija imovina kluba. To predstavlja treću oblast: društvenu oblast. Kreira se slogan “Više od kluba” kao način integracija kluba i društvene zajednice, ne samo Katalonije (procenjuje se da su preko 60% katalonaca navijači Barselone), već i svega onog što u smislu vrednosti, imidža i poruke klub treba da predstavlja. Društvene vrednosti Laporta definiše kao:
• Slobodni duh
• Demokratija
• Sportski duh
• Strast za spektakularnim napadačkim fudbalom
• Integracija među ljudima
• Solidarnost
• Borba protiv nasilja u fudbalu


Rezultati prve godine Laportine ere

Autori su nakon intervujua, prikupljanja podataka i analize sumirali rezultate:
• Klub je počeo sa 106.135 članova da bi kraj sezone završio sa 120.117 članova
• 12 igrača je napustilo klub a potpisalo je 8 novih
• Broj zaposlenih je porastao sa 192 na 260
• Prihod od prodaje karata na blagajni stadiona je porastao sa 6 na 8.4 miliona evra
• Prihod od sponzora je porastao za 4.3 miliona evra
• Internacionalizacija aktivnosti je donela novih 2.4 miliona evra
• Broj klubova navijača je porastao sa 1.546 na 1.611 klubova širom sveta (Japan, SAD, Francuska, Engleska, Irska, Senegal, Kolumbija, Ukrajina, Rusija, Malavi…)
• Broj pretplatnika Barsa TV porastao je sa 14.000 na 40.250
• Klub osvaja drugo mesto u ligi, kvalifikuje se za Ligu Šampiona
• Od “merchandising” proizvoda klub prihoduje dodatnih 6 miliona evra - 40% više
• Klub za samo jednu godinu dolazi na pozitivno poslovanje sa suficitom od skoro 2 miliona evra

Danas, na polovini 2009. godine, Barselona je kao osvajač duple krune u nacionalnom prvenstvu Španije i učesnik finala Lige Šampiona u Rimu, uz Mančester Junajted gotovo apsolutni lider u svetu fudbala. Sa aspekta finansijskog poslovanja Barsa je ostvarila najveći kontinuirani rast prihoda u poslednjih pet godina od svih evropskih klubova. Na listi Deloitte Football Money League iz februara 2009., Barselona zauzima 3. mesto najbogatijih evropskih klubova sa ukupnim prihodom od 308.8 miliona evra za sezonu 2007/08 (ostvaren rast u odnosu na prošlu sezonu od 18.7 miliona evra). Operativni profit iznosio je 16.1 milion evra, a čist neto profit 10.1 milion evra. Projektovani prihod za tekuću sezonu je 380 miliona evra i neto profit 15 miliona evra! Barsa danas ima 162.979 članova, tzv. sosiosa i 1.888 registrovanih navijačkih klubova. Od nekadašnjih subvencija klubu od strane Grada i Pokrajine (iz tih razloga je Barsa i ostala u statusu udruženja građana!), danas je moćna FC Barselona došla u poziciju da ona aktivno pomaže sport, turizam i kulturu u Kataloniji i samom gradu. Barselona je poznata po čuvenoj odluci da na dresu ne stoji ime sponzora, naprotiv igrači ovog kluba na grudima nose logo UNICEF-a kome će Barsa donirati 1.5 miliona evra u narednih pet godina.
Back to top
View user's profile Send private message
wlade
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 26 Feb 2008
Posts: 293
Location: Север

PostPosted: 26 May 2009 11:50    Post subject: Reply with quote

Лекић одустао....
_________________
на целом свету само ЦРВЕНА ЗВЕЗДА...
Back to top
View user's profile Send private message
SIMKEEE
ДЕЛИЈА јуниор


Joined: 11 Jan 2009
Posts: 2

PostPosted: 26 May 2009 12:58    Post subject: Reply with quote

wlade wrote:
Лекић одустао....

јел то тачно 100 % ?
Back to top
View user's profile Send private message
Snake
ДЕЛИЈА


Joined: 05 Mar 2008
Posts: 209

PostPosted: 26 May 2009 13:41    Post subject: Reply with quote

Сад било на Вестима, одустао званично!
Back to top
View user's profile Send private message
LuckySStrikeR
ДЕЛИЈА


Joined: 17 Dec 2007
Posts: 127
Location: Земун

PostPosted: 26 May 2009 17:52    Post subject: скупштина у току... Reply with quote

...скупштина је у току, и усвојено је пар тачака, а једна од њих је оставка конобара...и повлачење Лекића, али Шурбатовић испред Делија тражи повлачење и Лукића, а он то не пристаје...
_________________
...оно што Звездо теби смо дали свих ових година...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Делије Звечан
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 11 Apr 2004
Posts: 978

PostPosted: 26 May 2009 18:23    Post subject: Reply with quote

Quote:
ZVEZDA: Lukić predsednik
Utorak, 26. maj 2009. 21:22

Vladan Lukić izabran je za predsednika Crvene zvezde.

Njegovu kandidatutu podržala je većina (30) od 59 prisutnih članova Skupštine (ukupno ih ima 81). Uzdržano je bilo 26, među kojima i predstavnici navijača, a protiv tri glasa.

Lukić je bio jedini kandidat za predsednika pošto je Dragoljub Lekić, koga je prethodno kandidovalo pet članova Skupštine, odlučio da se povuče iz trke što je i saopštino članovima najvišeg klupskog organa.

Na generalnog direktora "Vitro grupe" prethodnih dana su pritisak vršili navijači (transparentom na severnoj tribini tokom meča sa Radom) i članovi Radne zajednice, koji ne žele za predsednika člana prethodne uprave od koje nisu dobili plate.

Sa nestrpljenjem se iščekivao i stav Delija, koji imaju 19 predstavnika u Skupštini (od 81 koliko ukupno ima delegata). Njega je izneo Jovan Šurbatović rečima da navijači "ne daju Lekiću da se kandiduje, a ne daju ni podršku Lukiću".

Ipak, Lukić je dobio potrebnu većinu glasova.

Vladan Lukić, nekadašnji golgeter Crvene zvezde, četvrti je predsednik kluba od 2005. godine kada se sa tog mesta povukao Dragan Džajić. U međuvremenu u fotelji u Ljutice Bogdana 1 sedeli su Dragan Stojković Piksi, Toplica Spasojević i Dobrivoje Tanasijević aka Den Tana.

Pred njim je težak zadatak, jer, kako je predočeno i na Skupštini, dug Crvene zvezde na dan 30. aprila 2009. iznosi 22,1 milion evra. Obaveze kluba su 28,8 miliona, a potraživanja 6,7.

Prethodnih dana, beogradski mediji su objavili da bi deo duga "pokrila" Moskovska banka, sa čijim čelnicima je Lukić već pregovarao.

Otkako je aktivno prestao da se bavi fudbalom, Vladan Lukić (rođen je 16. februara 1970. godine) je ostao u tom sportu, a najviše se angažovao u rodnom Sopotu gde je u lokalnom klubu bio maltene sve - trener, predsednik.

Kao igrač afirmisao se u Crvenoj zvezdi, ali je igrao i za Vojvodinu, OFK Beograd, Atletiko Madrid, Marbelju, Mec, Sion...

Kada je počelo bombardovanje tadašnje SR Jugoslavije, spakovao je kofere i napustio francuski Mec, a onda je odigrao još jednu sezonu u Grčkoj i u 30. godini prestao aktivno da se bavi fudbalom.

Na poslednjim lokalnim izborima predvodio je listu "Grupa građana Vladan Lukić", koja je osvojila 12,12 odsto glasova i dobila četiri mandata u opštinskoj skupštini u Sopotu. Lukić obavlja i funkciju potpredsednika te beogradske opštine.

Oženjen je Irenom, ima kćerku Saru i sina Luku.

Uskoro opširnije...

_________________
''Страх животу каља образ често.''
Back to top
View user's profile Send private message
Ђоле
ДЕЛИЈА сениор


Joined: 19 Jun 2003
Posts: 378

PostPosted: 26 May 2009 19:24    Post subject: Reply with quote

У управу нам је ушао Слободан Вуксановић!! Јел то беше онај што му је одличан био дерби са 5000 људи и што је призивао енглеску кишу? Rolling Eyes
_________________
Публика је твоја
најлуђа на свету
нико Звездо нема
то што имаш ти!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    DELIJE.net Forum Index -> Навијачке приче All times are GMT - 1 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 209, 210, 211  Next

View previous topic :: View next topic
Page 30 of 211

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Delije shop